I'm-pretty-tired-from-last-night

Igår kväll var jag på fest hemma hos Elin Plahn. Festen började jättebra med kompisar och nytt folk som jag lärde känna under kvällen, skit härliga människor! Runt 12 var jag tyvärr tvungen att gå...... men det kanske var lika bra eftersom allt spårade ut en timme strax efter att jag åkt. Stackars Elin :/ Mötte Malva i Slussen och vi började åka hemåt (var liksom ingen idé att åka tillbaka eftersom att jag fick reda på att objudna gäster kommit dit och förstört) så jävla tråkigt när sånt händer. Usch. Väl i Mälarhöjden träffade vi en kompis och gick hem till mig ett tag. Somnade trött som in i ******* klockan 6. Bra jobbat..

Den enda bilden jag lyckades ta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0