Sleepyhead

Dagen har varit suverän bortsett från huvudvärk. Jag hade egentligen kör när jag började skolan men gick aldrig dit på grund av att mitt huvud höll på att sprängas. Direkt när jag fick syn på Nicole sprang jag fram till henne och gav henne en bamsekram och massa gratulationer.
Äntligen, är mitt engelska föredrag avklarat och det gick väldigt bra!
På rasten gick jag och Rebecka till konsum för att jag skulle köpa en tårta till Nicole och senare på lunchen fick hon sin överraskning. Hon blev jätteglad när hon såg oss sjunga med tårtan i handen. Hela matsalen stannade upp när vi sjöng, haha.
Runt ett fick jag gå hem eftersom att huvudet gjorde så ont, lite synd på min sockertopps födelsedag och allt men det gick verkligen inte att vara i skolan med värken.


Födelsedagsbarnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0