Tummen-ner

Tjenamors. Dagen har varit helt okej, inklusive två tillfällen. Imorse var det stopp på tvärbanan mellan Liljeholmen och Gullmarsplan så jag satt på tvärbanan och väntade på att den skulle åka i över en timme. I vanliga fall brukar det ta max 20 min så jag var väldigt sur när jag väl kom fram, hade ju liksom kunnat sova ytterligare en timme till. Det andra dåliga var att jag mådde dåligt efter idrotten. Temat var valfritt och jag hoppade trampet (lärde mig att landa på fötterna när jag gjorde en volt) stod på händer och landade i brygga, lirade lite fotboll och spelade badminton med Tompa (idrottsläraren) och han sköt "bollen" så att den flög över nätet till olika sidor varje gång (sprang som en dåre) Detta gjorde jag om och om igen, och under halva lektionen hade jag redan fått träningsverk i benen, men jag fortsatte och överanstängde mig och jag kan säga er att mitt huvud inte alls mådde bra efteråt och gör fortfarande ont. Ska ta en alvedon nu och förhoppningsvis hjälper det! Vi hörs snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0