Hello-spring

Årets första tussilago har upptäckts! Wiiiiiiii, nu är det verkligen vår! Man märker att vårkänslorna har kommit, solen skiner, snön smälter snabbt som tusan, åh vad härligt det är! Inte speciellt lång tid kvar till sommaren heller. Jag och Nicole kom fram till att det bara är cirka 3 månader kvar tills vi slutar på Vittra. Vi kom in på ett känsligt ämne när vi föreställde oss säga hejdå till våra ansvarspedagoger (mentor/lärare) och gud vad vi kommer att sakna dem, synd att sådana lärare vi har inte kan följa oss resten av skolgången. 
För övrigt, går mitt pluggande tro det eller ej, rätt så bra. Jag har kommit igång med SO:n som jag ska redovisa imorgon och om jag verkligen lägger på ett kål ska jag nog hinna klart innan dess!



Nicole under EA:n idag (eget arbete)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0