Dålig-uppdatering

Tyvärr hinner inte Isa blogga längre, det är lite synd, men jag klarar mig :)
Igår delade jag ut 500 informationsblad i Mälarhöjden, jag arbetar nämligen då och då för pappas jobb, han är mäklare och ibland delar jag ut informationsblad om visningar här i Mälarhöjden och för det tjänar jag 1 kr per brevlåda!
Det tog ca 2 timmar innan jag var klar med lapputdelningen och då gick jag hem till Emma. Vi satt för det mesta framför datorn och kollade på Vampire Diaries. Middag åt vi hemma hos mig och under hela kvällen kollade vi på ytterligare 3 avsnitt av serien.

Emma och jag på Bullandö år 2008


Kommentarer
Postat av: NIKLAS

sjukt värt ju :D jag kan gärna börja jobba med det :) typ ta en joggingtur och tjäna pengar

2010-03-14 @ 13:50:59
URL: http://niklas-design.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0