Happy-birthday!

Hemma från skolan. Började dagen med muntliga nationella i svenska, det gick faktiskt bra och var inte alls svårt. Sedan hade jag NO, pluggade ellära och började skissa på vår nya uppgift, nämligen att bygga en attraktion. Jag har en idé som är grym! Engelska redovisningen är flyttad till torsdag nästa vecka eftersom jag hade mitt NO pass samtidigt som redovisningen. Under lunchen stormade barn in i matsalen och jag undrade vad som pågick och då  tittade jag mig omkring och fick syn på Bert Karlsson, vet inte varför han var där, men han åt i alla fall vår lunch. På eftermiddagen gjode jag matteprovet och det gick helt okej. Ikväll ska jag och mamma fira min storebror Valentin som fyller 26! Det ska vi göra på restaurang och jag tror att det blir jättekul och trevligt! Min faster kan jag tyvärr inte fira ordentligt eftersom hon bor i Göteborg men jag sjöng för henne på väg till skolan i morse, så grattis, grattis!



Storebror som liten, saknar tiden då han bodde hemma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0