Äntligen-hemma!

..Och gissa var jag fann nyckeln? jo, i torktumlaren.. det mest underligaste stället man kan lägga en nyckel på. Skönt att den är tillbaka igen, började känna mig lite vilsen när jag inte kunde hitta den.
Juste, jag skulle berätta lite om min dag! När skoldagen var slut åkte jag med Joanna, Kajsa och Emma till Gamla stan och fikade. Efter fikan gick vi till slussen, så underbart med solen som värmde. Man blir verkligen glad! I Slussen gick vi runt i lite butiker innan vi åkte hemåt. Väl i Mälarhöjden gick jag med Kajsa hem till henne och resten av dagen har jag redan skrivit om. Mina ögon håller på att slockna så jag säger hejdå för idag. Imorgon är det Fredag! och då fyller min kära bror och faster år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0