SOMMARLOV!

Äntligen så har jag gått ut grundskolan och i höst börjar jag gymnasiet. Längtar!
Det har varit en väldigt vacker dag med musik, tårar, glädje, blommor osv. Jag var nog den som grät mest eftersom jag är den som gått på Vittra längst av oss nior ("förra årets nior" bör man nog säga nu). Jag kommer sakna så mycket saker med min skola, framför allt lärarna! Tur att jag snart kommer tillbaka och hälsar på!

Nu när det äntligen är sommarlov ska jag ta det lungt, slappa, chilla eller vad man nu vill kalla det, i alla fall de närmaste dagarna, för i slutet av juni och början av juli åker jag till New York med mamma! SOM jag längtat! Jag kommer hem innan jag åker till Spanien med Kajsa, vilket jag gör den sjätte juli, är taggad till tusen! I början av augusti åker jag också till Sannas landställe på Gotland för andra gången, ser fram emot att komma dit!
Detta är mina sommarplaner men det kommer säkert dyka upp fler planer!
Nu ska jag fira med familjen att jag äntligen gått ut grundskolan. Önskar er alla som slutat skolan, ett riktigt härligt sommarlov!


Bild från i somras, samma dag som jag kom hem från älskade Spanien.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fin blogg :)

Fin bild ^^

och...glad sommar!

2010-06-15 @ 21:57:59
URL: http://clowerthing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0