Kort-uppdate

Har uppdaterat jättedåligt så därför ska ni få en kort uppdatering om vad jag gjort de senaste dagarna!
I över en vecka har jag umgåtts med en tjej som jag inte kände för 9 dagar sedan. Sofia heter hon och vi har haft det jättekul tillsammans, varit med varandra "24/7" inte kunnat släppa varandra..
Vi har varit med killkompisar, kollat på säkert 5 skräckfilmer då vi varit så rädda att vi inte kunnat sova själva vilket resulterade i att vi alltid har sovit hos varandra. Sen har vi chillat, ätit, solat, badat, cyklat (jag vet inte hur mycket..) dansat, sjungit sommarlåtar, osv. 

Idag har jag legat i solen inprincip hela dagen.. ÄLSKAR VÄDRET.
Ikväll ska jag träffa Kajsa som kommit hem! Och så måste jag hinna träffa Sofia också, hon har nämligen några av mina klädesplagg jag måste ha tillbaka. Mamma kommer också hit ikväll för vi ska planera vår resa till USA! Käranån, hur ska jag hinna allt detta? Återstå att se...
Ska byta om nu. Vi hörs!

Sofia i söndags efter att vi varit i stan på Eric Prydz. Det var underbart att cykla hem i soluppgången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0