Igår

Hej på er! Igår eftermiddag gick jag hem till Axel där resten av grabbarna var och kollade på Fotbolls-VM. Tyvärr förlorade Spanien vilket var tråkigt eftersom att jag hade väldigt stora förväntningar på att de skulle vinna, M-E-N M-E-N. På kvällen gick vi ut och efter ett tag kom också Malin! Skönt att ha en tjejkompis hemma.
Vi chillade för det mesta på apberget och nere vid piren och i slutet av kvällen satte vi som var kvar oss nere vid Fridhemsbryggan.
En no-lifers ringde oss alla jag vet inte hur många gånger med dolt nummer under hela kvällen och det var ganska freaky.. Nåja, runt två var jag och Malin hemma hos mig och vid 3 tiden somnade vi båda, trötta som stockar. Jag upptäckte också väl när vi kom hem att jag haft feber under kvällen, 38.3 grader, vilket förklarar huvudvärken och värken i öronen jag haft! Idag mår jag i alla fall bättre och febern är borta, bara min hals som krasslar sig lite. Mer om vad jag gjort idag får ni veta sen och en bildbomb kommer!

Axel bestämde sig för att låsa mitt skosnöre igår..

Pappa köpte hem körsbär för en liten stund sen och jag kunde inte motså att sno några stycken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0